دانلود فیلم ایستگاه متروک با کیفیت بالا

دانلود فیلم ایستگاه متروک با کیفیت بالا, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم ایستگاه متروک با کیفیت بالا

شنبه 26 تير 1395
1:28
فیلمباز

 

بی من آنجا، غافل ازمن، غافل از این انتظار بی تو اینجا, بیقرارم بیقرار بیقرار! تابیایی، با همه احوال پرسی میکنم تا نگویند اهل کوچه, آمدم اینجا چکار ریشه در تنهایی ام دارد، نه در تن خواهی ام ! درک من سخت است با این مردم ناسازگار دیرکردی یازمان ازدست

 

دانلود رایگان فیلم ایرانی ایستگاه متروک با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p فیلم سینمایی «ایستگاه متروک» بدون نیاز به اشتراک ویژه Vip ساخته علیرضا رییسیان free & direct download Deserted Station iranian movie by Alireza Raeesian

 

من خارج شده ست؟ دیرکردی مطمئنن!! من که روزی چندبار... ازخداپنهان نبوده، از تو پنهان میشوم ازتوکه هرقدرهم پنهان شوی باز آشکار... دوستت دارم غریبه،،! همچنان بافاصله دوستت دارم، نمیدانم چرا دیوانه وار...

 

دانلود فیلم ایستگاه متروک با کیفیت بالا